Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 16:33:38 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/10750 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee 8, Tartu 
maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee 8, Tartu maakond, Kambja 
vald, Ülenurme alevik, Peetri tee L1 // Peetri tee 8 (Sami Masinakeskuse 
esindushoone, Väravatega piirdeaed, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27270577>  (menetlus nr: 
372790), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister